02:43 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسکن مهر

امکان ثبت نام مسکن ملی در آینده
نماد برتر- بر اساس اعلام یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام طرح اقدام ملی برای مرحله دوم قطعا باز خواهد شد که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.
وزن خانه های متری ۱۰ تا ۲۰ میلیون در بازار مسکن
نماد برتر-به اعتقاد برخی کارشناسان، سمت و سوی بازار مسکن با وجود نوسانات قیمتی، متناسب با توان اقشار متوسط و پایین شکل گرفته است؛ به طوری که ۵۸ درصد معاملات را واحدهای با نرخ کمتر از متوسط قیمت شهر تهران به خود اختصاص می دهد؛ در این بین خانه های با قیمت متری ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان ۳۵ درصد خرید و فروشها را در بر گرفته است.
کاهش محسوس معاملات نوسازها در بازار مسکن
نماد برتر- حجم معاملات واحدهای با سن کمتر از پنج سال در بازار مسکن شهر تهران به کمترین میزان خود از سال ۱۳۹۳ تا کنون رسیده که از یک طرف کاهش تولید مسکن طی سالهای اخیر و از سوی دیگر افت توان طرف تقاضا را نشان می دهد. طی یک سال گذشته تقاضا برای خرید واحدهای با سن کمتر از پنج سال حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
رونمایی از اولین واحدهای مسکن ملی پرند + تصاویر
نماد برتر- نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱۶۰ واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود ۱۵ متر بزرگتر است.
افتخار قیچی این ربان نصیب چه کسی شد؟
نماد برتر- پروژه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی مسکن مهر که نفس دو دولت را در بخش زیرساختها گرفت در شرایطی روزهای پایانی خود را طی می کند که سهم دولت قبل از تحویل واحد ۶۹۰ هزار و سهم دولت فعلی یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد است.
اولین واحدهای مسکن ملی افتتاح شد
نماد برتر- صبح امروز با حضور رئیس جمهور که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد افتتاح و به طور کلی در قالب این پروژه و طرح مسکن مهر ۵۰۹ هزار واحد به مرحله افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی رسید.
شروع ساخت ۱۲۰ هزار مسکن ملی در شهرهای جدید
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن به مراحل مختلف از اجرا تا افتتاح رسیده است گفت: توسعه خطوط ریلی به عنوان مهمترین سیاست ما در سالهای اخیر به جذابیت سکونت در شهرهای جدید انجامیده است.
اولین واحدهای مسکن ملی امروز افتتاح می‌شوند
نماد برتر- اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن امروز با حضور رئیس جمهور و با هدف رفع نگرانی برخی متقاضیان افتتاح می‌شوند.
پیش بینی بازار مسکن با تکیه بر انتخابات آمریکا و احتمال افت ارز
نماد برتر- یک کارشناس با اشاره به ناکارآمدی طرح های وزارت راه ، اوضاع بازار مسکن در نیمه دوم سال را با تکیه بر متغیرهایی چون تاثیر انتخابات آمریکا و احتمال افت ارز پیش بینی کرد.
پیش بینی بازار مسکن در نیمه دوم امسال
نماد برتر- یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه بازار مسکن ماهیت کندی دارد گفت: در صورت تثبیت نرخ ارز می‌توان انتظار داشت بازار مسکن برای مدت دو سال در آرامش بماند.
شمارش معکوس برای متقاضیان بدحساب مسکن ملی
نماد برتر- پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی برای مرتبه سوم مهلت واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را تمدید و این زمان را ۳۰ مهرماه اعلام کرد، تعداد کسانی که افتتاح حساب انجام دادند ۱.۷ برابر شد؛ مسئولان وزارتخانه هشدار داده اند که در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان اولیه به لیست جایگزین منتقل می شوند.
امروز آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی
نماد برتر- در شرایطی که بر اساس آخرین آمار از ۴۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن فقط ۶۵ هزار نفر واریز وجه داشته‌اند ساعت ۲۴ امشب مهلت متقاضیان برای تکمیل آورده به پایان میرسد؛ متقاضیان برای بارگذاری مدارک و تکمیل آورده به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند.
 واردات بی رویه برنج خارجی مقابله جدی با تولید داخل به شمار می‌رود
نماد برتر- نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی رویه برنج خارجی در کشور گفت که این موضوع مشکلاتی را برای بازار برنج داخلی ایجاد می‌کند.
لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر
نماد برتر- استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان براساس برنامه‌ زمان‌بندی مورد تاکید است.
ورود مسکن به بازار بورس ملک را گران می‌کند
نماد برتر- رئیس انجمن انبوه سازان فارس پیش‌بینی کرد که به دلیل کارشناسی نشدن دقیق موضوع ورود مسکن به بورس کالا، نتیجه این اقدام دامن زدن به افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن خواهد بود.